Produkt dodany do koszyka

Strefa nauczyciela

STREFA NAUCZYCIELA

Strefa ucznia

STREFA UCZNIA

Strefa szkół

STREFA SZKÓŁ

Sklep online

SKLEP online

Cyfrowa szkoła

CYFROWA SZKOŁA

Teachers' Progress e-Days 2021 Poland

Webinarium: Bad or Sad? Beat the Imposter Syndrome in your Classroom

Prowadząca: Natassa Manitsa

Forma szkolenia: Nagranie

Rejestracja: Wymagana

Certyfikat: Tak

  1. Zarejestruj się: https://egis.clickmeeting.com/bad-or-sad-beat-the-imposter-syndrome-in-your-classroom/register

  2. Odbierz e-mail z danymi dostępowymi (jeśli nie znajdziesz wiadomości w głównym folderze skrzynki odbiorczej, sprawdź spam i oferty).

  3. Certyfikat otrzymasz e-mailem po obejrzeniu nagrania.

 

Bad or Sad? Beat the Imposter Syndrome in your Classroom

What are these agonised self-doubt, dark thoughts appearing in the middle of the night? Is the thought of failing making you want to give up, leaving you with feelings of stress, depression, burnout? Well, just a little bit of failure could be the new success. In this presentation, we will have a look at what’s causing this “bad teacher self-doubt” epidemic and what we can do to help.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności